tiistai 9. heinäkuuta 2013

~Kysymys....~

~Shootti~
 
 




 
 
~KT~
 
 
Mei:*pientä mutinaa*

Minä:Mei, mitäs sä teet? O_O

Mei:Minä...


Mei:Minä, ööh........
Mei:Kun tämä kasvi on vielä niin pieni...

Minä:Pieni... joo, niinkun missä mitta kaavassa O.O

 Minä:mutta mei eikös sinulla ole mitään sanottavaa lukijoille >:>
 Mei:Öööh..
Mei:Ainiin joo, me pidämme....

 Mei:tadattadaa! KYSYMYSPOSTAUKSEN!!!
Mei:Me toivomme...

Mei:Teiltä hyvin paljon kysymyksiä!

 Mei:Kaikkea saa kysyä nwn
Minä:Ai että ihan kaikkea?

 Mei:*Mietintää ja pohdintaa*
 

Mei:*Nostaa katseensa*

 Mei:Kyllä KAIKKEA saa kysyä!
Minä:Mutta vastaaminen ei ole pakollista ;>
Mei:Joten....KYSYKÄÄ!
Minä:Kaduntätävielä


3 kommenttia:

  1. Mei;
    ○ Oletko koskaan haaveillut miesystävästä?
    ○ Haluaisitko lapsia tulevaisuudessa?
    ○ Pidätkö koirista?
    ○ Miksi olet noin hurjan suloinen?

    VastaaPoista
  2. Mei:
    Haluatko jäätelöä?
    Tykkäisitkö jos saisit hammasraudat? :D
    Tykkäätkö sun peruukin pituudesta?
    Onko maito hyvää?
    Haluisitko tulla vieraileen mun luona ja jäädä asumaan? >:D

    Ja sulle:
    Kuka on sun lellikki sun nukeista?
    Haittaako jos otan Mein meille asumaan?
    Miks oot noi hyvä kuvaamaan? *Q*

    VastaaPoista
  3. Mei:
    -Onko sun omistaja kiva?
    -Minkälaiset pikkarit sulla on? >:D
    -Tykkäätkö hedelmäsoseesta?
    -Osaatko lukea?
    -Mikä on sun SUURIN salaisuus? :>
    -Missä tahtoisit asua?
    -Mikä on suurin toiveesi?
    -Tykkäätkö enemmän mekoista vai housuista ja paidoista?
    -Mikä on lempi eläimesi?
    -Mitä pelkäät?
    -Lauleletko itseksesi ikinä?
    -Unohteletko paljon asioita, vai onko sinulla hyvä muisti?
    -Miksi oot noin järkyttävän suloinen ja ihana ja kaunis ja nätti? -q-


    Sulle:
    -onko kiva pitää blogia?
    -onko sulla ihastusta/poikaystävää?
    -mikä on suurin salaisuutesi?
    -katsotko muumeja?
    -mitä toivoisit juuri nyt?
    -tykkäätkö enemmemmän suklaasta vai pähkinöistä?
    -mikä on lempi elokuvasi?
    -mikä oli keskiarvosi todistuksessa?
    -oletko ikinä syönyt juustoa?
    -mikäköhän tuo edellinenki kysymys oli..?
    -onko näihin kiva vastata?

    VastaaPoista