maanantai 24. maaliskuuta 2014

~Jotain yllättävää?~

Inhoon itteeni>.< Inhoon sitä kun kaikki valitaa kuvistaan ja pyytää koko ajan ateeksi mutta
nyt mä sorrun siihen itsekkin. Eli jos et halua lukea valitusta skippaa suoraan tarinaan :p
Kuvien laatu, jotain niin kamalaa. Täällä ei kai oo VIELÄKÄÄN tarpeeksi valoa jotta saisi tarkkoja ei ihmeellisen värisiä kuvia(kesää odotellessa) Muutenkin tän tarinan teko on vähän tönkköä kun stock-kroppa >.< Niin tönkkö kun mahdollista. Huomasin muuten että Lilyn toisen käden peukussa on sellanen ''valkoinen viilto'' mikä tulee aika muoviin joka on menossa poikki. Pitäis varmaan saada se tilaus mollamaniaan aikaiseksi. Mutta niin paljon kokeita, mulla on tulossa neljä koetta samalla viikolla ja ne on niin vaikeita terveisin:täysin pihalla ruotsista. Mutta alotin lukemisen jo eilen koska en halua joutua siihen paniikkiin edeltävä iltana (ja pappa antaa rahaa hyvistä koe tuloksista, khehehe) Mutta tarinaan palattaessa, kuvat ei ole siksi niin suuria koska laatu(järkevältä kuulostava lause)Mutta en valita enenmpää ;P


 Kyushu: Tylsää
 Kyushu:Lily voisitko edes puhua minulle, kuolen tylsyyteen D:
 Kyushu:Jooko ,_,
Lily:...
 Lily:Hiljaa
 Kyushu:Mitä ajattelit sanoa Mei:lle kun en ilmaannut takaisin taloon
 Lily:...
 Lily:Hän itkee
Kyushu:Kuka?
 Lily:Mei. Hän itkee koska SINÄ olit hänelle ilkeä
 Kyushu:Tiedoksesi, tuo valehtelu EI onnistu
 Lily:Valehtelu? Ehei,
 Lily:Tämä on kaikke muuta kun valehtelua. Tämä on totta
Kyushu:Menisitkö kertomaan noita satujasi muille? Olen ohittanut sen iän jo
 Lily:Satuja?
 Lily:Ei, se on enemmän kuin satuja, minä tunnen sen. Olen tuntenut jo jonkin aikaa.
 Lily:Niin kuin sinä tunnet ystävyyden, minä tunnen surut.
Lily:Tiedät sen itsekkin ettet ole ainoa
Lily: *alkaa loitsia*
Lily:Et ole ainoa...

Tarkennukset älkää jättäkö >.<
Lily:Joka kantaa mukanaan Mei:n muistoja



Tämön tarinan pätkän piti ''avata'' paljon enemmän Mein menneisyyttä mutta
inspis lopahti ja se jäi vähän :p
Sitten vielä ilmoitus asia jonka unohdin mainota edellisessä postauksessa:
Ostin kaverilta sen vanhan Little Pullip Lucen ♥


♥:lla Sara&Nuket

2 kommenttia: